wtorek, 20 sierpnia 2013

Smutna wiadomość, przepraszam...

Niestety muszę Was powiadomić o tym, że ten blog kończy swoją działalność. Nie zabijecie mnie, bo i tak bardzo mało osób go czytało. Nie planowałam tego, ale po prostu straciłam ochotę na pisanie tej historii dalej. Pierwsze rozdziały są straszne, naprawdę nie mogę na nie patrzeć, masakra.
Wydaje mi się, że w moim pisaniu widać jakiś postęp. Pierwszy blog zawsze jest sprawdzeniem siebie, teraz na serio wezmę się za nowego. Postaram się, żeby był bardziej znany i o wiele lepszy. Jak wiecie mam już parę rozdziałów. Jeszcze go nie założyłam, ale kiedy powstanie od razu podzielę się z Wami linkiem! Będzie pisany z zupełnie nowego konta, to chcę zostawić i rozpocząć przygodę z bloggerem od nowa.

UWAGA! Poszukuję osoby, która umie robić nagłówki na bloga. Nie będzie nowego bloga bez nagłówka. Więc jeśli jesteś taką osobą, albo znasz kogoś kto potrafi to proszę napisz jakiś kontakt do siebie w komentarzu, a ja się na pewno odezwę. Może to być twitter, mail, wszystko jedno. PROSZĘ POMÓŻCIE W POSZUKIWANIACH!

Na koniec... mam nadzieję, że Was nie zawiodłam. Starałam się pisać najlepiej jak potrafiłam i zaskakiwać Was kolejnymi rozdziałami. Zauważyłam, że nie ma po co ciągnąć tego dalej, ale pamiętajcie, że historia Sandry Kruger może dalej żyć w Waszych głowach.
P.S. Zdradzę Wam, że w planie miałam, aby popełniła ona samobójstwo. ;)

Wasza Mundzia xx

3 komentarze:

  1. No cóż . To twoja decyzja którą będę popierać . Blog był cudowny mam nadzieję że kolejny będzie również wciągający :) pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz bloga. Bardzo fajnie sie czytało , ale wiem jak to jest pisać ,,niekończącą" sie historie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie!!!!!!!!!!!!! Nie rób mi tego!!!! Błaaaagam!!!! Twój blog jest superhiperextra!!! Ja bez niego nie dam rady normalnie funkcjonować!!! Ja nie wiem co ze sobą zrobie!!!!! Brak mi już słów!!!! Ale błagam nie nie NIE!!! Nie kończ go nie masz prawa!!! Znajdę Cię i zmuszę do pisania!!!! Oj tak!!! Na Twoim miejscu bym się bała!!!!


    Ola

    Sory za bezsensowny komentarz. :-P

    OdpowiedzUsuń